VACATURE STAGE
Dit evenementen- en merkactivatie bureau zoekt niet één, maar twee stagiaires!
OVER ONS
Merktuig Werktuig is het kloppende hart van concepten en festivals zoals Disco Snolly, ilovesilentdisco, Stadsstrand Beachy en Desperados Road Show. Daarnaast werken we dagelijks met toffe partners zoals Paaspop, Rewind en Agents After All. Onze missie is het ontwikkelen en uitvoeren van belevingsconcepten waar de bezoeker of gast helemaal in op kan gaan.
De komende tijd gaan we een aantal geweldige uitdagingen tegemoet, zoals het verzorgen van gigantische silent disco’s op festivalcampings tot openlucht filmavonden, of clubedities van onze welbekende concepten tot een 5 weken lang durende Winterbelevenis. Om ons hier bij te helpen, en vooral om zelf alles te leren over de gang van zaken en het reilen en zeilen van zulke producties zoeken wij twee stagiaires.
PRODUCTIE (HBO / MBO)
Hier zou eigenlijk iets moeten staan over een hands-on mentaliteit, planmatig denkvermogen, pro-actieve persoonlijkheid en communicatieve vaardigheden etc. etc.
Maar wat moet je nou ècht kunnen of willen leren?
x Een podium afbouwen in de stromende regen;
x Hekwerken sjouwen bij 35 graden;
x De kledingreperateur overtuigen dat je die pakken echt over 24 uur weer nodig hebt;
x De songtekst van You’re The Voice kunnen dromen;
x 5000 koptelefoons opladen, dan wel niet met kater;
x DJ’s terugmailen dat 6 stuks CDJSNexus2000 echt niet nodig zijn voor een setje van een half uurtje;
x Weten hoe een spanband werkt;
Wat we proberen te zeggen is: We zoeken iemand met twee rechterhanden, voeten in de klei en onvermoeibare motivatie. De werkzaamheden zijn zeer divers en lopen uiteen van zakelijke evenementen tot producties op festivals en volledig eigen producties. Niets is dagelijkse kost, iedere dag is anders, als stagiaire kun je bij MerktuigWerktuig bij alle segmenten van onze productionele werkzaamheden worden betrokken.
De ene keer ‘simpele’ one-man jobs, de andere keer samen met ons volledige team doorbuffelen. En daarna vooral met z’n allen genieten van het resultaat!
COMMUNICATIE / MARKETING (HBO)
En dan zou hier ongeveer iets moeten staan over schrijftalent, vlotte babbel, initiatiefnemer en creatief. Das allemaal wel leuk en aardig, maar waar het eigenlijk op neer komt is:
Maar wat moet je nou ècht kunnen of willen leren?
x Last-minute accreditatie regelen de dag voor het festival;
x Paaspop vertellen dat we echt 120 dorstige vrijwilligers meenemen;
x De social media van onze evenementen kunnen beheren terwijl je in de booster zit tijdens de Tilburgse Kermis;
x Drie dagen voor een festival de complete line-up vormgeven in de bijpassende huisstijl in Photoshop;
x Trots rondlopen met een fannypack van Disco Snolly
x Nog even instastory’s bijwerken om half 5 ‘s nachts terwijl iedereen al naar de after is;
x Vlotte teksten uit je mouw schudden zonder dat in iedere zin het woord “leuk” of “tof” staat;
x Praten als brugman in een blog over een festival waar je niets meer van weet, maar wat sowieso fantastisch was;
x Deze vacarture over een half jaar opnieuw doormailen naar tilburg.com, maar dan zonder al die spel en typfouten en wel even de moeite nemen om hier een normaal overtuigend verhaal van te maken.
Wat we proberen te zeggen is: We zoeken iemand met beginnende grafische skills om ons te helpen bij social media, dtp-werk, persberichten en andere copy’s.
De ene keer ‘simpele’ one-man jobs, de andere keer samen met ons volledige team doorbuffelen. En daarna vooral met z’n allen genieten van het resultaat!
Eigen werkplek op ons kantoor;
Zeer diverse projecten en werkzaamheden;
Toegang tot de leukste feestjes, festivals en clubavonden;
Veel vrijheid en verantwoordelijkheid (daar moet je wel mee om kunnen gaan!)
Enig ervaring met het bovenstaande? Of ben je mega leergierig om deze skills te ontwikkelen?
Aarzel niet en mail je motivatie en cv naar tim@merktuigwerktuig.nl, of verzin iets anders leuks. Jij doet een creatieve studie toch?